Visitekaartjes van Spreid
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Zijn visitekaartjes nog van deze tijd?

Het antwoord daarop is volmondig “JA”. Het is juist essentieel om contact te houden met je relaties. De afgelopen jaren zijn veel dingen veranderd, daarom moet je innoverend, meer gestroomlijnd en slimmer zijn dan de concurrentie. Maar de basisregel is niet veranderd, perceptie is van onschatbare waarde. Als jij wil dat je bij je relaties opvalt, dan moet zich dat uiten op je visitekaartje.

Het visitekaartje is daadwerkelijk jouw visitekaartje.

Een visitekaartje is het meest belangrijke drukwerk wat jouw bedrijf heeft. Een goede website, actieve social media etc. vervangt nooit het één op één gesprek of een meeting. Juist nu met de steeds sterker wordende concurrentie, is het visitekaartje belangrijker dan voorheen. Je moet iedere voorsprong aangrijpen. Bedenk maar eens wat als je een goedkoop, slecht ontworpen visitekaartje ontvangt. Wat gaat er dan door je hoofd heen, ook al is het onbewust. Zijn deze mensen wel serieus en professioneel? Als jouw visitekaartje er niet professioneel uit ziet, dan moet je harder werken om toch serieus genomen te worden. En dat is toch het laatste wat je wil?

Laat een visitekaartje ontwerpen.

Een visitekaartje laten ontwerpen is goedkoper dan je denkt. Kost het geld? Ja natuurlijk, maar het levert je meer op dan het achterlaten van een slechte indruk. Laat het ook drukken, niet vanaf een eigen printer. Je moet uitstralen dat jij de partij bent om zaken mee te doen.

Waar moet een visitekaartje aan voldoen.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat alle contactgegevens, zoals naam, telefoonnummer, email en website er op staat vermeld. Hierbij nog een aantal “musthaves” voor jouw visitekaartje:

  • Het belangrijk om te laten zien wie je bent, wat je doet en wat jouw USP is.
  • Vermeld altijd een e-mailadres van het bedrijf, dus geen G-Mail, Yahoo of wat dan ook.
  • Plaats ook al jouw social media kanalen. Facebook, Linkedin, Instagram en Twitter, mits je daar ook actief op bent.
    (Als je wel social media hebt, maar je gebruikt ze niet actief, vermeld deze dan niet. Maar bedenk goed dat dat een gemiste kans is om jouw klanten te bereiken.)

Laat jouw klanten zien dat je een actieve deelnemer bent en hoe jij je zaken op orde hebt. Een visitekaartje is een krachtige tool, of een risico. Wat is jouw visitekaartje?

Meer lezen?

meisje recensie

Recensies

Hoe belangrijk zijn recensies? Voor het kopen van mobiele telefoons, gezondheidsproducten of een koffieapparaat, het komt bijna niet meer voor...

Lees meer...

Spreid

Je kan ons op allerlei manieren bereiken, zie daarom onze contactgegevens hiernaast. Wij staan voor je klaar.

Adres

Info

Join The club

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Logo van Spreid

Spreid

nieuws brief

Geef je op voor de nieuwsbrief van Spreid en wij houden je op de hoogte.

Privacy. Deze website gebruikt cookies voor een optimaal gebruik.