FA Reclame
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Soms ben je te bang

Het zal jullie vast opgevallen zijn, de reclames van tegenwoordig zijn braaf. Zijn we soms te bang? Niemand valt meer op. Als je over straat zou lopen en iedereen heeft een zwarte jas, zwarte broek en zwarte schoenen, dan zou je wel opvallen als jij alles roze hebt. Hoe bereik je nu nog mensen als je alleen maar zwarte kleren aan hebt, hoe val je op? Jaren geleden had je reclames van FA waarbij altijd een mooie vrouw met ontblote borsten het water in dook, of de reclame waar Beau van Erven Dorens in zijn onderbroek Scarlet stond te verkopen. Beau van Erven DoornsDat viel op, mensen spraken er de volgende dag over.
Wanneer heb jij voor het laatst bij het koffiezetapparaat gestaan met de vraag: Heb je die commercial gister gezien?

Misschien heb je dat wel gedaan, maar ging het dan om jouw kijk op commercials of ging het over het product of dienst die ze probeerde te verkopen?

 

A Nerd’s World geeft uitleg en voorbeelden die het bekijken waard zijn. Wat vond hij er van in 2017?

Guerilla Marketing hoeft niet perse schokkend te zijn, het mag zelfs “braaf” als het maar opvalt. Maar je moet niet te bang zijn. Maak reclame maken weer leuk om naar te kijken en zorg dat mensen over je praten. Dat levert je meer op dan hele dure campagnes.

logo_dalocus
In de toekomst ga ik zeker vaker samen met Spreid zaken aanpakken. Erg prettige manier van communiceren, blijft vragen stellen om net die laatste paar procent extra te geven. Voor mij heeft hij een logo ontworpen, we hadden behoorlijk sturende ideeën, maar de realisatie overtreft wat ik in gedachten had.
Eigenaar Stoasz
Stipte
Spreid is voor Stipte de ideale partner op het gebied van onze marketing werkzaamheden. Voor creatie ‘from scratch’ maar ook voor even snel een paar eenvoudige wijzigingen. Ideaal voor ons met een hele goede prijs /kwaliteit verhouding. Wij kunnen Spreid daarom aan iedereen aanbevelen.
Directeur
abrow
Via social media ben ik ik contact gekomen met spreid.nl. Na wat berichten heen en weer is Dirk meteen aan de slag gegaan met mijn ideeën voor een logo voor mijn bedrijfje. De eerste opzet was nog niet helemaal naar wens. Binnen no time was daar het tweede voorbeeld. Ik ben echt ontzettend blij met hoe mijn logo geworden is. Strak en professioneel! Krijg veel complimenten vanuit mijn omgeving. De communicatie verliep vlot, de uitwerking was snel. Een aanrader wat mij betreft!
integrio
Wij werken al geruime tijd naar volle tevredenheid met Spreid samen. Spreid heeft ons geholpen met het ontwikkelen van de huisstijl van Integrio. Niet alleen door te doen wat we vragen, maar juist ook om met goeie ideeën te komen over zaken waar we nog niet over na hebben gedacht.
COO Integrio
Fokkeline de Groot
Bij Spreid werd, na een persoonlijk gesprek, een perfecte website gecreëerd. Dirk voelt heel goed aan wat de individuele wensen zijn en denkt mee! Heel fijn dat hij in jip-en-janneketaal uitlegt wat mogelijkheden zijn en met ideeën komt die een meerwaarde voor mijn website zijn! Dankzij Spreid leerde ik de kracht van Social Media en een goede website kennen! Daarbij heeft hij ook een prachtige cadeaubon ontworpen en laten drukken.
Fokkeline de Groot
Wellnessmasseur

Meer lezen?

meisje recensie

Recensies

Hoe belangrijk zijn recensies? Voor het kopen van mobiele telefoons, gezondheidsproducten of een koffieapparaat, het komt bijna niet meer voor...

Lees meer...

Spreid

Je kan ons op allerlei manieren bereiken, zie daarom onze contactgegevens hiernaast. Wij staan voor je klaar.

Adres

Info

Join The club

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Logo van Spreid

Spreid

nieuws brief

Geef je op voor de nieuwsbrief van Spreid en wij houden je op de hoogte.

Privacy. Deze website gebruikt cookies voor een optimaal gebruik.